MAE'S PASTA PLACE

Recentebeoordeling


3,5 sterren uit 1080 beoordelingen

Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Mae's Pasta Place. Meer weten? Ontdek meer

24 jun 2026 om 21:29 Heb mijn bestelling niet ontvangen
23 jun 2026 om 19:47 Pasta was prima maar te weinig saus en de kip was oké
17 jun 2026 om 19:37 Sorry man maar dit maakte echt nergens naar
15 jun 2026 om 20:31 Nog nooit zoiets meegemaakt. het eten was ronduit schandalig en ijskoud. Onbegrijpelijk dat dit bedrijf via thuisbezorgd mag adverteren. 2.5 uur verder zonder enig excuus aangezien dit bedrijf niet telefonisch bereikbaar is.
15 jun 2026 om 9:44 Dit is al de 3e keer dat een bestelling mis gaat en als ik bel krijg ik voicemail dat het restaurant dicht is. 2x zei de bezorger dat ik mijn geld terug zou krijgen en dat is nooit gebeurd. Ik bestel hier nooit meer
10 jun 2026 om 22:18 ONBEREIKBAAR en niet over opmerking heenkijken als de bon 50,00 is
9 jun 2026 om 18:42 Ik raad het zeker niet aan je krijgt een andere bestelling en had bolognese gevraagt en ik kreeg pittige saus dus ik bestel er nooit meer
8 jun 2026 om 23:32 Het zijn oplichters!!! Ik heb mij eten nooit ontvangen!!!
8 jun 2026 om 17:02 Bestelling is nooit bezorgd, en als je ze wilt bellen gaat ie direct over op voicemail, niet bij deze zaak bestellen dus!
25 mei 2026 om 21:11 Nooit ontvangen en geen geld terug gekregen!
23 mei 2026 om 10:33 Bestelling geplaatst echter deze nooit ontvangen
21 mei 2026 om 22:32 Waar blijft mijn eten? Mijn bestelling had ik gemaakt om 20:58 nu om 22:30 nog steeds niets. Ik krijg een voicemail als ik bel. Het is zonde want het eten heb ik in het verleden besteld en het was goed. Maar nu wordt je als klant compleet genegeerd.